31 Ağustos 2012 Cuma

C GRUBU


Spartak Moskova'ya elenen Fenerbahçe ise; Marsilya, Monchengladbach (kendim yazdım) ve AE Limassol ile eşleşti. İlk torbadan gelen Marsilya Eskişehir karşısında da gördüğümüz gibi eski gücünde değil, ama sorun şu ki Fenerbahçe de eski gücünde değil.Lige çok iyi başladılar fakat güven vermeyen bir yapıları var.Bence dişimize göre rakiplerden biri.

3.torbadan Monchengladbach'ın gelmesi bana göre çok kötü oldu.Geçen seneden Reus,Dante gibi yıldızlarını kaybettiler fakat Xhaka,De Jong,Alvaro Dominguez gibi transferlerle çok büyük güç kaybettiklerini söylemek yanlış olur.Zaten Devler Ligi elemesinde de Dinamo Kiev'i oldukça zorlamışlardı.En önemli isimleri kenardaki Lucien Favre.Marsilya'dan daha zor bir rakip olduklarını düşünüyorum.

Son olarak Kıbrıs'tan AE Limassol geldi.İsimlerini yeni yeni duyuruyorlar.Ülke puan sıralaması bakımından da kesinlikle altımıza almamız gereken bir takım.Evet Kıbrıs futbolu son yıllarda bir atılım gerçekleştirdi ama Fenerbahçe'ye güçlerinin yeteceğini düşünmüyorum.Yeterse de bu Kanarya'nın ayıbı olur.Bu grupta 2. ya da 3. oluruz, 1. ya da 4. değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder