26 Haziran 2012 Salı

YÜZSÜZLÜK


Bildiğiniz gibi İnönü Stadı'nın yıkılacağı belli olduğundan beri (gerçi son 5 yıldır hep yıkılıyor bu stat) büyük bir   atışma söz konusu.Çünkü Beşiktaş Jimnastik Kulübü maçlarını TT Arena'da oynamak istiyor.E tabi ben de olsam orada oynamak isterdim! Fakat bu kadar kamuoyu baskısı yaratıp,ettiğim laflarla Galatasaray'ı sıkıştırır mıydım bilmiyorum.Önce Fikret Orman gelecek sene maçlarını bu statta oynamak istediklerini açıkladı.Sonra Fatih terim de bu konuya ılımlı yaklaştı.Ama başta Adnan Öztürk olmak üzere bazı yöneticiler ve taraftarların çoğu tam da iyi bir stada kavuşmuşken onu paylaşmak istemedi doğal olarak.Bu noktada Beşiktaş'ın geçtiğimiz senelerde Galatasaray'ı Olimpiyat Stadı'na mahkum etmesinin de payı yadsınamaz.Galatasaray'ın bu isteğe olumsuz yaklaşması üzerine Beşiktaş kibarlığı aştı,"Seve seve vermezseniz sike sike alırız" demeye kadar getirdi işi argo tabiriyle.Ben bu emrivaki durumunu hiç yakıştıramadım Beşiktaş gibi bir camiaya.Gidersiniz herkese sorarsınız,kim izin verirse onun stadında oynarsınız.Bu kadar yüzsüzlüğe gerek yok bence.Hele de yeni bir yapılanma planıyla boş bir sayfa açtıysanız,bu ve benzeri davranışlarınızla Yıldırım Demirören'i aratacaksınız demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder