28 Haziran 2012 Perşembe

İSPANYA FİNALDE


Maç başladığında eminim çoğu kişi kendini El Clasico'da hissetmiştir.Portekiz'in gereksiz sertliği,olur olmadık itirazları ve kendi oyunundan ziyade İspanya'yı bozmaya çalışması Real Madrid'i yeterince andırdı.Fakat daha çok bu seneki El Clasicolara benziyordu maç.Çünkü İspanya da Barcelona gibi eski havasında değildi,rakipleri onları bir adım daha çözmüştü. Maç öncesi seranomide de görüleceği üzere Ronaldo ve arkadaşları fena halde bilenmiş şekilde başladılar mücadeleye.Aslında 90 dakikanın bitişine kadar çok net pozisyonlar verdikleri de söylenemez,zaten verilenler de bir elin parmaklarını geçmez.Buna karşın özellikle Ronaldo'nun uzaktan şutları ve frikikleriyle tehlikeli gelen bir Portekiz izledik.Nani'nin de turnuvadaki en iyi oyununu oynamasıyla Ronaldo'nun sırtındaki yük daha da azaldı.Defansta ise Pepe muazzam oynadı bana kalırsa.Maçın hakkı olan penaltılarda ben Portekiz'i daha şanslı görüyordum fakat Bento'ya takıldım.Penaltıların en kritik anında topun başına Bruno Alves gelince iş işten geçmişti.Ronaldo bana kalırsa son penaltıya kendisini saklayarak büyük risk aldı ama kaybetti.Olsun bir gün elbet kazanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder