11 Mart 2012 Pazar

ÜMİT AKTAN'LA HAYDİ GAFA!


Trt 3'te "Ümit Aktan'la Haydi Maça" isimli bir futbol programı var.Neşeli,enerjik sunucu! Ümit Aktan önderliğinde 2-3 tane yorumcu da günün maçlarını değerlendiriyor.Bugün denk geldim bir bakayım dedim.Dünkü Galatasaray-Gençlerbirliği maçı konuşulurken ismini bilmediğim bir yorumcu - şimdi baktım İlhami Şarkan - Eboue'yi eleştirecekken "Liverpool'dan gelmiş bir futbolcu" dedi.Onun bu hatasını da kimse düzeltmedi.Aman buna mı taktın derseniz haklısınız ama devamı da var.Bir diğer futbol bilginimiz! Ömer Üründül      
de iki takım arasındaki ilk maçı hatırlamaya çalışırken - Gençlerbirliği'nin açık oynamasını eleştirecekti herhalde - maçın 4 gollü bittiğini öne sürdü! Oysaki maç Liverpool'dan gelen! Eboue'nin tek golüyle 1-0 bitmişti.Yine Ömer Abimizi uyaran olmadı tabi ki,gerçi onlar biliyorlar mı ki uyarsınlar.Daha önce de ilk 4 takımın Play Off puanı hesaplanırken Galatasaray'ın puanını 2'ye bölememişlerdi!Hayatım boyunca bu programı çok az izlemişimdir ama yarım saatte gözüme bunlar çarptı.Hayır madem yeterli bilgin yok niye program yaparsın?Bir de konuşurken çok tecrübeliymiş gibi böyle bir kasılmalar,havalar falan.Çarpıcı tespit olarak "Haftaya Galatasaray derbiyi yenerse Play Off'a gerek kalmaz" demeler.Ben izlerken çıldırdım,Allah kameramanlara kolaylık versin.Gerçi bazen çok gülünç de olabiliyor, o da iyi tarafı.Suç da bizde aslında,bölme işlemini yapamayanlardan ne beklersin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder