24 Ocak 2012 Salı

XHERDAN SHAQİRİ


Fotoğraftaki 2 futbolcu da Galatasaray'a gelebilecekler listesinde.Culio'nun geri dönebilmesi için Orduspor'un izin vermesi gerekiyor galiba,Galatasaray kiralarken geri çağırma opsiyonu koymadı diye biliyorum.Xherdan Shaqiri'nin durumu ise bambaşka.20 yaşında gelişmeye oldukça açık İsviçreli yıldız adayı bir futbolcu kendisi.Hücumun her bölgesinde oynayabildiği gibi zorlarsanız bek de oynar.Basel'in bu seneki Şampiyonlar Ligi başarısında büyük payı var.Böyle genç bir ismin Galatasaray'a gelmesi çok uçuk geliyor olabilir ama onla ilgilenen Milan'ın öncelikli tercihi olmaması ve Arsenal'in Wenger dolayısıyla Galatasaray kadar para vermeyecek olması onu temsilcimize yaklaştıran etkenler.Ayrıca Fatih Terim ve Galatasaray'la ilgili istekli konuşmaları da bize umut vermedi desek yalan olur.Tabi Şampiyonlar Ligi'nde 2.tura çıkmışken hem de bunu takımın en önemli oyuncusu olarak başarmışken sadece Türkiye'de mücadele eden Galatasaray'a gelmesi zor gözükse de ben yine de başkan Ünal Aysal'ın inatçı yapısından dolayı umutluyum.Benim şöyle bir fikrim var ; Galatasaray Shaqiri'yi alsa ama anlaşma sezon sonunda geçerli olsa nasıl olur? Aynen Dortmund'un Marco Reus'a yaptığı gibi) Biliyorum size çok saçma gelebilir ama böylece hem oyuncu Basel'de kendini daha da gösterebilir ve gelmesi için ikna edilme olasılığı artar hem de Fatih Hoca Galatasaray'daki oturan düzende 6 yabancıdan birini kesmek zorunda kalmaz.Bana çok mantıklı geldi, ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder