25 Şubat 2012 Cumartesi

YENİ TÜRKİYE


Abdullah Avcı'nın gelişiyle milli takımımızın gençleşeceği ve bazı "kaşarlardan" arındırılacağını düşünüyor ve umuyordum.İlk maçla beraber bunun gerçekleştiği de görülüyor.Servet,Sabri,Emre,Hakan Balta,Semih,Kazım gibi gereksizlerin olmaması çok yerinde olmuş.Son Hırvatistan maçında haddini aşıp protesto ediyorlar diye taraftarla atışan Volkan Demirel'e gözdağı verilerek o da kadroya alınmamış,yerinde bir hamle bence.Daha ciddi maçlarda bu kadroya Egemen,Hamit ve Volkan gibi isimlerin de gireceğini düşünüyorum.Abdullah Avcı'nın tek hatası olarak Engin Baytar'ı almaması gözükebilir.Zaten daha önce "Allah bana böyle oyuncularla çalışmayı nasip etmesin" diyerek Engin hakkındaki düşüncelerini ortaya koymuştu.Fakat Engin bu performansını sürdüğü takdirde Abdullah Hoca'nın lafının çiğneyeceğini düşünüyorum.Hazırlık karşılaşması için çok yerinde bir kadro,Abdullah Avcı beni mahcup etmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder