24 Şubat 2012 Cuma

TEKZİP


Devre arası takımlar için yaptığım değerlendirmelerde Karabükspor için Bülent Korkmaz'la ligde kalma şansları yok demiştim ama şu ana kadar gösterdikleri performansla beni göt ettiler desek yeridir.Bülent Hoca aynı Erciyes'teki gibi düştü gözüyle bakılan bir takımı ayağa kaldırdı.Yapılan transferlerle Süper Lig seviyesinde olmayan takım güçlendirildi ve şu an düşme korkusunu en az hisseden takımlardan biriler.Sanırım Bülent Korkmaz zor koşullar altındaki takımları yönetmeyi iyi beceriyor.


Yine Necati transfer edildiğinde de takıma fazla yarar sağlayacağını düşünmüyorum demiştim ama çoğu kişiyi şaşırtmayan ve Baros'un yokluğunu aratmayan bir performans çıktı ortaya.Yuvasına geri dönmenin verdiği moral,yaşının getirdiği tecrübe ve zaten var olan oyun zekasıyla Galatasaray rotasyonunda çok önemli bir yere sahip oldu Necati.Attığı gollerle daha gelir gelmez Galatasaray'ı ipten aldı.Bu 2 insan da beklentilerimi boşa çıkardı,keşke bütün ön yargıyla yaklaştıklarım böyle iyi yapsa işini de ben de mahcup olsam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder